Image

Sistemul informatic integrat pentru managementul activităților financiare are o structură modulară, menită să asigure un acces facil și intuitiv al funcționalităților, precum și reflectarea cât mai reală a fluxului de activități specifice.

1. Îmbunătățește performanța afacerii

1. Îmbunătățește performanța afacerii


Procese decizionale maximizate

Ești la curent cu detalii legate de furnizori, stocuri și aspecte financiare, elemente primordiale în realizarea proceselor decizionale interne.

Optimizarea inventarului

Modulul dedicat inventarului oferă informații elementare precum  locația și responsabilul pentru fiecare obiect de inventar, istoric și date contabile, centralizat.

2. La decizii informate

2. La decizii informate


Rapoarte sigure și complete

Generate automat și compatibile cu orice tip de device, rapoartele eFinance oferă date clare și de calitate.

Integrare contabilitate

Scapă de grija depunerilor declarațiilor sau a predării documentelor către contabil.

  • Acest modul oferă instrumente pentru urmărirea și gestionarea acordurilor cadru, contractelor subsecvente, actelor adiționale, precum și a comenzilor de achiziție.
  • De asemenea, pune la dispoziție posibilitatea generării de cereri de aprovizionare care pot fi transformate apoi în avize de expediție între sucursalele proprii.
  • Prin intermediul acestui modul se pot afla în orice moment cantitățile și valorile contractate, precum și cele rămase din contracte.
  • Acest modul oferă suport pentru gestionarea facturilor de la furnizori, permițând repartizarea valorii facturilor de utilități pe mai multe centre de cost. Acest lucru se poate face automat, pe baza unor șabloane procentuale stabilite la început, sau manual.
  • De asemenea, prin intermediul acestei facilități este permisă generarea de extrase de confirmare. Transferul în contabilitate a documentelor fiind realizat în mod automat, prin definirea unor șabloane de transfer.

Acest modul asigură vizualizarea stocurilor, pentru fiecare poziție, oferindu-se informații valorice și cantitative. 

De asemenea, permite obținerea de informații complete despre gestiunea cantitativ-valorică, mișcările, rulajele materiilor prime și materialelor auxiliare. Transferul în contabilitate a documentelor realizându-se în mod automat prin definirea unor șabloane de transfer.

Cu ajutorul acestui modul se asigură gestionarea obiectelor de inventar. Astfel, sunt oferite următoarele facilități:

  • Informații privind locația și responsabilul pentru fiecare dintre obiectele de inventar;
  • Vizualizarea istoricului obiectelor de inventar, istoric referitor la mișcările acestora în cadrul firmei;
  • Asigură realizarea inventarului cantitativ valoric pentru fiecare locație în parte;
  • Transferul în contabilitate a documentelor este realizat în mod automat prin definirea unor șabloane de transfer;
  • Permite efectuarea și listarea inventarului, acesta fiind realizat la nivel de secții și/sau angajați.

Rapoarte Obiecte de inventar pot cuprinde următoarele:

  • Balanța ob de inventar în folosință
  • Balanța ob de inventar în magazie
  • Fișă magazie ob de inventar
  • Listă procese verbale dare în folosință
  • Listă procese verbale de transfer
  • Listă procese verbale de casare
  • Listă inventar ob de inventar folosință

Modulul asigură gestionarea facturilor emise către clienți. Acestea sunt tipărite din sistem în formate particularizate conform cerințelor.

De asemenea, permite generarea de extrase de confirmare, iar transferul în contabilitate a documentelor se realizează în mod automat,  prin definirea unor șabloane de transfer.

Acest modul asigură gestionarea tuturor operațiunilor financiare ale unei firme, desfășurate prin intermediul extraselor de bancă, deconturilor sau casieriei. Astfel, acesta prezintă următoarele facilități:

  • Gestionarea casieriei realizată în mod automat, asigurându-se preluarea disponibilului de la o zi la alta;
  • Asigură tipărirea registrului de casă și de banca a decontului;
  • Transferul în contabilitate a documentelor se realizează în mod automat prin definirea unor șabloane de transfer;

Acest modul asigură gestionarea imobilizărilor corporale și necorporale aflate în patrimoniul firmei, oferind instrumente pentru generarea automată a amortizării și pentru urmărirea mișcărilor (schimbări locație, schimbări responsabil, vânzare, casare).

Transferul în contabilitate a amortizării se realizează în mod automat prin definirea unor șabloane de transfer.

Acest serviciu permite managementul tranzacțiilor și integrărilor contabile a tuturor modulelor din sistemul informatic, oferind totodată și următoarele facilități:

  • Documente de sintetizare a activității contabile, precum bilanțul, balanța, fișa contului, jurnale, definite după necesitățile unității;
  • Generarea automată a declarațiilor 394 și 390, precum și a anexelor aferente;
  • Prezintă un plus de flexibilitate în raportarea pe baza notelor contabile prin definirea repartițiilor la nivel de linie de notă. Astfel, fiecare linie poate fi repartizată valoric către mai multe centre de cost, domenii;
  • Închiderea automată a conturilor de venituri și cheltuieli;
  • Permite sau nu (în funcție de setările de sistem) operarea cu conturi contabile sintetice;
  • Permite închiderea și deschiderea automată a lunilor contabile, precum și a anului. Astfel se realizează păstrarea corectitudinii datelor introduse în aceea perioadă, nemaiexistând posibilitatea operării neautorizate asupra lunii respective;
  • Oferă integrare cu toate modulele sistemului informatic; datele operate în aceste module sunt importate automat sau la comandă în modulul de contabilitate, pentru evitarea operării aceluiași document de mai multe ori.

Acest modul oferă un instrument puternic pentru generarea rapoartelor în diferite formate. Astfel, necesitatea de a analiza în detaliu anumite aspecte apărute ca fiind critice este acoperită prin filtre la nivel de marcaje (coloristică în funcție de diferite criterii), drill down-uri.

Totodată, printarea rapoartelor și exportul în PDF, EXCEL, WORD, HTML sunt asigurate.

Acest modul permite gestionarea nomenclatoarelor folosite în întreaga aplicație:

  • Tipuri de documente
  • Tipuri de tranzacții
  • Centre de cost
  • Secții
  • Gestiuni
  • Bănci
  • Conturi bancare
  • Cote TVA
  • Angajați
  • Unități de măsură
  • Coduri CPV

Permite definirea utilizatorilor aplicației, a parolei și a drepturilor de acces