
Easy School reprezintă soluția software optimă pentru orice instituție de învățământ, publică sau privată. Cu ajutorul platformei noastre poți eficientiza atât procesele interne cât și comunicare externă cu studenții. Aplicația oferă inclusiv posibilitatea de a configura orice aspect al softului, administrarea conturilor de utilizatori și vizualizarea istoricului acestora.

1. Îmbunătățește experiența elevilor
Programul nostru s-a dovedit eficient în îmbunătățirea comunicării profesor-elev, aceștia declarându-se mai mulțumiți și conectați.
Rămâi mereu conectat
Ține legătura cu elevii și cadrele didactice indiferent de situație, cu ajutorul modulelor sms și mesaje ai posibilitatea de a păstra o bună comunicare internă și externă.
Anunțuri efectuate la timp
Cu Easy School poți fi mereu sigur de faptul că toate anunțurile importante vor fi făcute în timp util. Astfel, poți scăpa de întârzierile și neînțelegerile apărute din cauza unei comunicări deficitare.

2. Fii mereu la curent
Easy School îți oferă cel mai simplu și eficient mod de administrare a oricărei unități de învățământ, astfel ca tu să știi în permanență ce se întâmplă
Ești mereu informat
Ai o imagine de ansamblu asupra situației generale, având acces la date relevante precum perioada de școlarizare, angajați, clase, date despre profesori și multe altele.
Date permanent accesibile
Poți vizualiza și configura orice aspect al softului după bunul plac. Astfel, administrarea detaliilor va deveni mult mai simplă și eficientă.
Modulul mesaje oferă o comunicarea internă și externă eficientă, permițând trimiterea de mesaje e-mail către destinatari multiplii. (Abonați, Grupuri, Newslettere)
Datorită acestui modul sălile de clasă se pot programa simplu, cu ajutorul unei interfețe grafice ușor de folosit. Astfel, multe procese precum crearea orarului sau atribuirea claselor vor fi eficientizate.
Acest modul permite trimiterea automată de mesaje tip SMS către destinatari multiplii, oferind inclusiv opțiunea de adăugare și refolosire a șabloanelor.
Acest modul permite adăugarea, listarea, modificarea abonamentelor și generarea documentelor de plată, oferind totodată rapoarte complete.
Acest modul oferă posibilitatea de a configura orice aspect al softului, administrarea conturilor de utilizatori și vizualizarea istoricului acestora.
Astfel, poți avea acces la orice informație necesară despre următoarele categorii:
- Angajați
- Conturi utilizatori
- Profesori
- Cursanți
- Grupe
- Cursuri
- Săli
- Sedii
- Statusuri
- TVA
- Nivele conversație
- Tipuri plăți
- Tipuri diplome
- Perioade școlarizare
- Traduceri
- Evenimente