
- BENEFICII
- PROGRAMĂRI
- GESTIUNE RECEPȚIE
- LABORATOR
- RAPOARTE
- ADMINISTRARE
- COMUNICAȚII
- Modul ACCES ONLINE PACIENT
- Modul ACCES ONLINE MEDIC TRIMIȚĂTOR
- Modul SALARIZARE MEDICI TRIMIȚĂTORI ȘI ANGAJAȚI
Easy Medical Pro reprezintă soluția software ideală pentru clinici medicale, oferind funcționalități premium în grile financiare “low-cost”. Aplicația noastră automatizează complet procesul de lucru, utilizând coduri de bare, implementand un flux complet recepție (pacient) – recoltare (probe) – laborator (probe) – recepție (buletin complet de analize).

1. Deții controlul clinicii tale
Ai posibilitatea de a crea un orar stabil și organizat, fără programări suprapuse sau informații pierdute.
Ești la curent cu tot ce se întâmplă
Vei putea rămâne mereu informat despre ce se petrece în clinica ta, având o imagine clară asupra statusului programărilor.
Îmbunătățește relația cu pacienții
Pacienții vor beneficia de o experiență plăcută, fără întârzieri sau amânări.
Beneficiezi de date corecte și organizate
Prin intermediul modulului recepție, vei putea stoca simplu și ușor toate datele relevante despre medici, pacienți, încasări sau contracte.

2. Rămâi în permanență conectat
Pacienții și medicii au acces la toate datele de care au nevoie indiferent de locație sau oră.
Informații accesibile
Aceștia pot verifica rezultatele investigațiilor și analizelor, online, simplu, din confortul propriei locuințe.
Conectare simplă
Fiind realizat online, accesul pacienților se face numai pe baza CNP-ului și al numărului de buletin.
Acces la datele necesare despre pacient
Accesând contul personal, medicii pot verifica simplu toate datele despre pacienții lor, care se află într-un singur loc.
Fiind creat special pentru gestionarea programărilor pacienților, acest modul este varianta optimă pentru administrarea datelor medicale.
Funcțiile acestuia sunt următoarele:
- Permite vizualizarea, setarea și modificarea programului de lucru pentru medicii angajați;
- Dispune de funcționalități de alocare a medicilor pe cabinete;
- Cuprinde funcții de adăugare, căutare și vizualizare a programărilor;
- Oferă o imagine clară a statusului programărilor (nouă, realizată, anulată, neprezentat).
Acest modul este dedicat administrării pacienților și a serviciilor efectuate pentru aceștia. Funcțiile acestuia sunt următoarele:
- Înregistrarea și gestionarea contractelor și anexelor contractuale, în funcție de tipurile acestora;
- Urmărirea produselor/serviciilor aflate pe contracte;
- Configurarea rapoartelor în funcție de cerințele beneficiarului;
- Permite definirea și urmărirea plăților/încasărilor pe un contract;
- Urmărește în detaliu modalitățile de plată în funcție de contractele cu casele de asigurări și clienții;
- Permite găsirea unui pacient după criterii complexe de căutare;
- Înregistrează datele pașaportale complete ale pacientului;
- Înregistrează date medicale generale ale pacientului, cum ar fi grupa de sânge și RH;
- Centralizează totalul încasărilor și al pacienților per medic intern;
- Permite accesul la nomenclatoare.
Totodată, acest modul oferă rapoarte clare și diverse precum:
- Raportul zilnic de încasări pe:
- Medic intern
- Medic trimițător
- Pacient
- Serviciu
- Grupă servicii
- Raport pe situația numărului de pacienți și încasări pe:
- Angajat
- Contract
- Serviciu
- Grupă servicii
- Medic trimițător
- Medic intern
- Lucrător recepție
Aplicația Easy Medical prezintă o interfață prietenoasă ce dispune de multiple facilități
- Filtrare după diverse câmpuri
- Sortare după câmpurile importante
- Link-uri către nomenclatoarele referințe
- Navigare rapidă printre date
Acest modul este dedicat gestionării și procesării analizelor și informațiilor de laborator.
Care sunt funcțiile modulului?
- Integrarea cererilor de analize de laborator în funcție de pacienții din recepție;
- Căutarea avansată a cererilor analizelor de laborator după cod laborator, cod bare, cod bon, nume pacient, cabinet, punct de recoltare, medic procesator, tipariță (da/nu), interval perioadă și stare probă;
- Vizualizarea rezultatelor specifice și patologice;
- Procesarea întregului volum de cereri efectuate;
- Distincție între rezultatele procesate automat și manual;
- Gestiunea costurilor materiale pentru fiecare analiză de laborator;
- Protejarea modificării informațiilor de către persoane neautorizate (sistem avansat de drepturi);
- Posibilitatea scanării probelor în vederea arhivării. Se pot defini tipuri de scanare, număr maxim de unități de stocare și număr maxim de poziții pe fiecare unitate în parte;
- Liste de lucru organizate pe pacienți, investigații, aparate și analize invalidate;
- Liste de lucru specifice: listă de lucru bacteriologie grupată pe pacient;
- Pagină de introducere și validare a rezultatelor în mod succesiv;
- Opțiune de tipărire generală a buletinelor. Se poate selecta perioada, contractul, punctul de recoltare, medicul trimițător;
Modulul rapoarte a fost creat special pentru eficientizarea accesului la informațiile medicale.
Care sunt funcțiile modulului?
- Buletin unic financiar de analize;
- Oferă rapoarte financiare legate de încasările pe următoarele tipuri:
– Medic trimițător
– Tipuri de plată/decontare
– Contracte clienți
- Prezintă raportare în format standard, raportări în formatul solicitat de CNAS inclusiv SIUI și raportări în format OPSNAJ și TRANSPORTATORI și rapoarte salarizare medici trimițători, puncte de recoltare, asistente;
- Oferă buletin de analize personalizat;
- Cuprinde inclusiv un registru de cereri de analize cu interval dinamic de imprimare;
- Centralizator al activității pe domenii de lucru, cu interval dinamic de imprimare;
Modulul de administrare reprezintă varianta ideală pentru evidența tuturor informațiilor legate de clinică. Prin intermediul acestiua se pot gestiona următoarele:
- Servicii, tipuri de servicii;
- Contracte, prețuri de servicii în cadrul contractelor;
- Puncte de recoltare, asistenți recoltare, recipiente recoltare;
- Cabinete medicale;
- Analize de laborator cu facilități avansate de căutare;
- Domeniile de lucru;
- Costurile pe analize de laborator;
- Diamica parametrilor comunicației cu aparatele;
- Aparatele de laborator;
- Rezultatele posibile pe o analiză;
- Valorile normale pe grupe de vârstă și sexe;
- Angajații;
- Conturile utilizatorilor;
Modulul comunicații eficientizează conectarea analizoarele prezente și viitoare. Astfel, acesta prezintă următoarele facilități:
- Separarea comunicației de aplicația propriu-zisă;
- Afișare în timp real în momentul recepționării datelor;
- Comunicație bidirecțională bazată pe negociere dintre analizor și server;
- Sistem de memorare duală a datelor pe perioadele în care serverul central este inactiv;
- Sistem integrat pentru coduri de bare;
Acest modul oferă pacienților posibilitatea de a accesa online rezultatele analizelor. Accesul se face pe baza de CNP-ului și al numărului de buletin, pacientul având posibilitatea de a vedea numai propriile buletine de analize și investigațiile validate.
Modul este creat special pentru evidența plăților către medici. Acesta oferă posibilitatea stabilirii unor procente pe tipuri de servicii atât pt medicii prestatori cât și pentru cei trimițători.