
Easy Dent reprezintă soluția software completă pentru clinicile stomatologice. Platforma noastră este dezvoltată pe baza unei tehnologii de ultimă generație, având totodată o interfață intuitivă și accesibilă, perfectă pentru managementul activității laboratoarelor de tehnică dentară.
Easy Dent cuprinde întreaga gamă de activități specifice acestui fel de unitate medicală și contribuie la eficientizarea activității.

1. Mereu la curent cu programările
Un orar stabil denotă eficiență și seriozitate. Îmbunătățește aceste aspecte cu ajutorul aplicației noastre.
Configurarea programărilor
Păstrează o relație bună cu pacienții tăi dând dovadă de profesionalism și promptitudine. Evită întârzierile și programările eronate cu Easy Dent.
Evidența programărilor
Rămâi informat despre statusul unei programări, durata acesteia sau suma plătită după intervenție. Cu ajutorul rapoartelor noastre, niciun aspect important nu este lăsat nemonitorizat.

2. Administrează eficient
Monitorizează și analizează rezultatele într-un mod eficient și sigur alături de Easy Dent.
Rapoarte clare și reale
Acum poți avea o viziune clară asupra stocurilor, intrărilor, ieșirilor și a multor alte aspecte legate de clinica ta dentară.
Soft de administrare configurabil
Ai posibilitatea de a configura modulul de administrare după bunul plac, într-o interfață grafică simplă și ușor de folosit.
Modulul programări vă oferă posibilitatea de a organiza lucrările prin intermediul interfeței grafice ușor de folosit, în funcție de departament și tehnicieni. Acest modul prezintă două facilități generale:
- Căutare programări
- Rapoarte programări
Modulul lucrări permite adăugarea, editarea, ștergerea lucrărilor și căutarea acestora după anumite criterii. Acestea oferă detalii despre etapele lucrării, serviciile prestate în cadrul acestora, încasări, programări și salarizare.
Acest modul vă permite gestionarea activității companiei, oferind o evidență clară și generând mai multe tipuri de rapoarte precum:
- Furnizori
- Intrări
- Ieșiri
- Transferuri
- Inventar produse
- Stoc
- Rapoarte gestiuni
Sunt generate inclusiv articole în funcție de: categorii, clase sau grupe.
Acest modul vă permite administrarea clienților existenți, a facturilor emise și generarea de rapoarte.
Modulul Administrare permite configurarea tuturor aspectelor legate de soft și afișarea activității utilizatorilor. Astfel, sunt oferite informații despre:
- Tipuri servicii
- Tipuri contracte
- Angajați
- Conturi utilizatori
- Cabinete
- Medici trimițători
- Furnizori
- Etape
- Tipuri lucrări
- Activitate utilizatori